Autentisk Sangskrivning | Sangskriverskolen.dk

Er du i kontakt med din indre sangskriver og slipper du dine sange fri?

9 ugers kursus i Autentisk Sangskrivning

Start 1 marts 2020

Afklarende spørgsmål?
Du er velkommen til at ringe på
tlf : 24 82 13 83

SE PROGRAM

HVAD LÆRER DU

Jeg vil undervise dig i sangskrivningsteknikker som jeg har gennemprøvet og undervist sangskrivere i, gennem mange år.

• Et 9 ugers forløb bestående af 1 kickoff møde, (live eller online) og ugentlig online-undervisning, og 5 skype møder
  • Du lærer konkrete metoder til at lukke op for inspiration og kreativitet.
  • Du lærer at skrive dine tekster, så de kommunikerer med dit publikum og udtrykker det DU faktisk gerne vil.
  • Du lære at få forankret sangskrivningen i din hverdag
  • Du får indblik i, hvad der motiverer dig som sangskriver.
  • Du lærer at opbygge en sang, så den bliver ved med at være interessant for lytteren at følge med i.
  • Du bliver en del af et unikt sangskriver-netværk for dette hold. Vi laver et lukket online forum, hvor I  kan vende de ting I lærer, udforske sangskrivning sammen, holde jer til ilden og støtte hinanden i jeres processer og projekter.

Om kurset.

Inden kurset, starter du med en individuel samtaler med underviseren (online, eller “live” hvis muligt).
Her møder I lige hinanden og forventnigsafstemmer.
På den måde sikres det at du får maksimalt ud af kurset.
Den efterfølgende onlineundervisning skifter mellem moduler, som du arbejder med på egen hånd (når det passer dig) og fælles online møder med hele holdet hvor Anders Graae følger op og hjælper videre.

For Hvem?

Kurset er for dig, der gerne vil gøre endnu mere ved din sangskrivning,
– måske er det gledet i baggrunden ift, jobs, vasketøj, hverdag  o.s.v.
– måske har du spillet musik i mange år, men aldrig rigtig er kommet i gang med at få lavet din egen musik.
– måske vil du bare gerne lære en masse nyt som kan inspirere dig til at gå nye veje med dine sange.
Tiden er inde. Prik hul på bylden – få modet og rammerne til at gå i gang!

Uanset hvad din motivation er, hjælper forløbet dig til at blive skarpere på hvem, du er som sangskriver og hvorfor du skriver sange, samtidig med at du får konkret ny viden om sangopbygning, tekstskrivning, rim, metaforer, sangtyper, kreativitet og motivation.

Respons fra fra tidligere kurser viser at, når du har fundet ud af hvorfor du skriver, føles sangskrivningsteknikker, tekstarbejde og melodiskabelse mere meningsfuldt, fordi du ved, hvorfor det er vigtigt for dig! Det gør det samtidig også nemmere at blive ved med at skrive når kurset er slut.

Hvordan er det at deltage?

Her på siden finder du en række videointerviews med en deltager fra det forrige hold.
Klik og hør om, hvordan det er, at være på onlinekursus i sangskrivning:

SE PROGRAM

Praktisk om kurset.

Du følger undervisningen hjemme fra din computer.
Vi starter med et intro møde ( online eller live hvis muligt) hvor du møder underviseren.
Herfra følger du undervisningen  og holdet via din computer.
Vi har online modul i den ene uge som du arbejder med selv, når det passer dig.
Derudover er der fælles online møder med hele holdet hvor Anders Graae følger op og hjælper jer videre.

Pris og antal deltagere

Prisen for det samlede 9 ugers online kursus er 3750 kr. ( OBS rabat hvis du er medlem af DMF)
Deltager antal: max 25 personer

Pris 3750 kr
Book din plads

Rabat for DMF medlemmer  TILMELD DIG HER

OM ANDERS GRAAE

Anders Graae er sangskriver og musiker.
Uddannet fra Det Jyske Musikkonservatorium i 2009.
Anders  har udgivet flere plader, spillet koncerter over hele landet og hans sange er blevet spillet i landsdækkende radio og TV.
Desuden er Anders meget passioneret omkring at hjælpe andre sangskrivere med at forløse deres sange, og har igennem de sidste 8 år undervist i sangskrivning på Det Jyske musikkonservatorium.
Han er desuden stifter af sangskriverskolen.dk – hvor han hjælper sangskrivere med at udvikle deres sangskrivning.