Velkommen til sangskriverskolen.dk

Jeg glæder mig rigtig meget til at dele ud af min viden om sangskrivning, til dig der har lyst til at dykke ned i det sammen med mig.

Det er en ny rejse for mig i forhold til at udforske sangskrivning i dette format, og jeg håber at du har lyst til at komme med feedback på hvad du synes kunne være spændende at jeg tog fat i, så jeg på den måde kan gøre det endnu mere relevant at følge med i!

Hvordan kom jeg på denne ide ?

Jeg elsker sange og jeg elsker når sange rammer mig i hjertet. Musik kan noget helt særligt, det kan røre os og skabe forståelse og bånd, både til andre og til os selv. Det at hjælpe andre til at lave sange der rammer hjerter rundt omkring, ja det giver bare rigtig meget mening for mig!

Jeg har gået med ideen om at lave online sangskrivnings undervisnning i mange år, imens jeg har undervist sangskrivere på konservatoriet, på højskoler og til workshops. Min drøm med dette projekt er at jeg kan hjælpe dig som sangskriver som jeg ikke nødvendigvis lige møder på konservatoriet eller til workshops.

Mit mål er at du kan sidde hjemme og dykke ned i din egen sangskrivning og så få tips og tricks fra mig når du har behov for det!

Hvad kommer der til at ske her på siden?

Her på siden kommer der af og til nye blog indlæg, men hoveddelen vil jeg sende ud via mig nyhedsbrev.
Så jeg synes du skal melde dig til mig nyhedsbrev for det er der jeg vil lave små videoer med tanker og tips, som jeg sender ud en gang imellem når jeg har noget på hjerte.

Tilmeld dig ved at klikke HER